Wish I could turn back time

Hej.
Måste säga att livet som spelgeek verkar grymt segt och nördigt, seriöst palla. Hur som helst är jag inte det länge, så tillbaka till milslånga inlägg, något mindre bilder på mig själv och INGA bilder på spel.
Idag var det skola, det enda som var kul var typ idrotten, gymnastik, inte bra egentligen men ja... Jag körde och tappade foten ännu lite mer, smart! Hemkunskapen var också ganska kul för Nicklas tjejs kompisar var där, haha!:)
Nu är jag hemma, önskar jag var på Oscaria och hade uppvärmning just nu men nej... Jag ska inte träna på 1-2 veckor, och det känns HEMSKT! Jag kommer dö. Gymnastik.<3
Hejdå.

It feels like nothing really matters anymore
When you’re gone I can’t breathe
And I know you never meant to make me feel this way
This can’t be happening.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback