Mina vänner är bäst i världen<3

Hej.
Amanda sov hos mig inatt och det var grymt! Vi träffades runt 6 sen drog vi och handlade mat och MASSA godis! Sen åkte vi hem till mig och lagade mat och kollade på Rosa-The movie! Haha, sköööna minnen! Mitt i filmen drog vi ut och hade så jävla roligt! Kastade falukorv på bilar(som åkte) hahhaha och målade med flytande smör och senap och sirap på bilar och cyklar och brevlådor! HAHA! När vi kom in kollade vi på Mean Girls, datade och var sociala! Och åt! ;)
I morse åt vi godis, glass och drack läsk och sen drog vi och tränade! Fast först var vi på stan och fick heliumballonger och det var aaskul! HHAAH! Tack för en sååå jävla underbar övernattning, du är bästbästbäst! Jag älskar dig Peeerbeeer!<3
Efter träningen åkte jag till Dala och träffade honom och Manne! Dala fick damp på mig...:(
Nu lyssnar jag på musiiik! ;D
En annan biter i dammet! Dun dun dun dun...Och en biter i, och en annan biter i, en annan biter i dammet! HAHAHAHAHAHAHAHA, humor, jag har världens roligaste kompis, HAHAHAAHAHH!
Nu ska jag sluta lyssna på Queenlåtar, ja, plural...
Hejdå.

I wish you could be happy instead
There's nothing else I can do
But love you the best that I can


hahahahahah, asså hahahahaha! Och Peters svar (L)

hahahahahahhahahahha

hahah

hah!

Jag älskar dig! <3

2011-04-03 // 20:25:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback