Somnar med smärta, vaknar med ångest

Tjafan!
Nu är jag hemma, harryface!
Haft en awesome helg.:) Orkar inte skriva ett detaljerat inlägg om det just nu, men tror inte heller att det är speciellt viktigt? Har inga bilder heller, men det klarar ni er utan! ;D
Iallafall var jag hemma hos Muchybuchy igår, supertrevligt! :) Hans mamma skjutsade mig till Märsta på kvällen där morfar kom och hämtade mig. Vi hämtade mamma på Arlanda så nu är hon hemma igen!
Håller på att städa eller något i mitt rum, men har tappat orken och nästan alla mina saker ligger i högar på golvet... Får ta hand om det imorgon för just nu är jag trött, trött, TRÖTT(!), men bara 4 skoldagar till påsklovet, det klarar jag nog av.:)
Tack till alla som gjorde helgen awesome, puss på er!<3
Hejdå.


saknarejfan!

2011-04-12 // 17:30:27

Jag älskar dig

2011-05-02 // 13:36:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback