Save a little prayer for the fallen one

Hej.
Vet inte när jag skrev senast, men i lördags var jag med Helena, Emanuel och Dala hemma hos Emanuel.:) Skoj.:P Sen åkte jag och tränade, det gick åt helvete, jättekul!:D ._. Sen åt vi på Oscaria. Nom, nom, nom. Sen hem, fix, film. Somnade jättesent... Inte bra.
Igår gick jag upp typ TIIIDIGT! Träffade gruppen runt 7 på Oscaria, sen åkte vi till Katrineholm! Sen massa fix där, sen tävling! D:
Jag vill, jag kan, jag ska. Jag vill, jag kan, jag ska. Jag vill, jag kan, jag ska. Jag vill, jag kan, jag ska!
Haha.

Tjoho! Brons i hopp! :D
Efter tävlingen tränade jag och Amanda<3 Popcorn!:) Fick passa på flickis på airtrack, det var typ läskigt, men kul.;) <3
Och snart ska jag till Danmark, morfar kommer och hämtar mig om någon timme.:) Sen tåg ner dit... :P
Kommer hem på söndag och kommer troligen inte blogga under tiden jag är där, sakna mig inte för mycket. -.-
Hejdå! <3


grattis :D. Fasan ;)

2010-10-29 // 21:42:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback