Let me be myself

Hiu.
Skola idag, suprise. Igår hade jag muntligt prov i spanska, MVG+, ammafag. Fattar inte meningen med att ge mig ett betyg jag inte är värd men ja... Gjorde även engelska redovisningen igår, det gick okej... Inte kollat betyget på den ännu. Säkert IG. Iallafall, på kvällen när jag kom hem sa mamma att vi skulle till någonstans utanför Kumla vid Hardemo eller något sånt, och där skulle vi köpa marsvin! Så då gjorde vi det. Hon heter Plopp och är jättesöt! Hon hette Katinka hos uppfödaren, men jag menar, vad fan är det för namn? Uppfödaren hade asmånga marsvin(40) och alla var så sjukt söta! En ny bild på min nya älskling kommer, men lägger upp 2 bilder från uppfödaren nu då hon fortfarande är för rädd för att vara still under en längre tid, men jag har några bilder på henne i mobilen men orkar inte ladda över. Och bara så ni vet tycker Kenan hon är jättesöt. Hah! Fast det är hon ju. Efter vi hade varit där blev jag skjutsad till träningen, träning inför uppvisningen, och vi har tagit bort ett varv, men det känns helt okej. Försökte hel med armarna sådär, bara Amanda som fattar, fast jag är sämst! Iallafall är Amanda bäst.<3 Hem efter träningen och såg hur Vanilj och Plopp trivs tillsammans, jättebra, dock är Plopp lite mer aktiv än Vanilj, hur kan det vara möjligt..? Okej, Vanilla Tortilla är typ för lat för att gå själv men ah.
Jaja, idag har det inte hänt något, pluggat, svenska, och snart lite NO, fast jag fattar allting nu! Utom MVG för jag orkar inte läsa det pappret men gör väl det ikväll. Hand-In-Day på fredag, hehe... Kommer hinna men jaaaaa!
Hejdå.


Tycker inte alls färgen på bilden visar hennes riktiga färg, hon är buff. Hon är self, vilket betyder att hon bara har en färg på hela pälsen, och även att hon är korthårig/strävhårig. Söt va?!

Bebis! Katinka (Plopp) till vänster, och hennes tvillingbror Kimsi till höger, visst har de fina tassar? Kommer inte ihåg och vi träffade Kimsi när vi var där.
<3




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback